WAY TO GO

  2011-10-19 / 19:14:40 / just fashion /
Måste erkänna att jag var måttligt road när nyheten om Versaces och H&Ms samarbete kom ut. Var inte så förväntansfull och är rätt mätt på samarbeten där målet är att lyxmärken ska göras tillgängligt för även oss med normala plånböcker. Men när man ser bilder som dessa blir man rätt positiv till det hela ändå, donatella har verkligen gjort ett bra jobb. Snyggggt. Skulle lätt kunna bära nått. Fast nej jag kommer ändå inte köa en sekund och kommer ändå mest troligt inte spendera en krona på detta samarbete heller. Kul initiativ av H&M, men tycker ändå det blir fel att blanda lyx och glamour märkeshusen med budget som H&M. Nått som inte stämmer riktigt, det känns fel. Kommer ni köpa nått?


Emma Hå | shoes and beyond

Jag tycker det är roligt även om hypen alltid känns överdriven. Dock tänker jag inte på att det är Versace-plagg, utan H&M-plagg som är typ Versace look-a-likes haha. Jag menar, om någon frågar mig vart plagget kommer ifrån svarar jag ju H&M och inte Versace. Vill jag ha äkta designerkläder är det ju the real deal som gäller (om jag ändå hade pengarna...)



//Emma Hå

2011-10-19 @ 21:01:18
URL: http://emmahas.se
Originalet

Jag tycker faktiskt att många tidigare samarbeten har floppat, men detta gillar jag! Detta och Elin Klings typ.

2011-10-20 @ 19:51:17
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious