BURGUNDY

  2012-01-18 / 15:43:22 / me & my clothes /
TRÖJA - SÄCKIS. ÖRHÄNGEN - CUBUS. RING - TRADERA.

Det har blivit ordning på mig nu. Nästan iallafall. Försöker bättra mig så här har ni "Dagens outfit" för andra dagen i rad. Kommer på mig själv hela tiden med att säga att jag har "min favorit tröja" eller "favorit byxor" på mig, hela tiden, och har börja fundera på om det verkligen är så bra! Är det verkligen möjligt att alla mina kläder jag bär mina favoriter? Eller är det så att bara favoriterna kommer till användning kanske.. Troligtvis det sistnämnda. Hehe. 

Nu ska jag rusa iväg till stan. Ska träffa mamma och försöka få i mig lite mat innan det är dags att börja jobba igen. Kommer inte hem förrän sent ikväll. Hörs.


ida

jätte fin tröja

2012-01-18 @ 18:27:38
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Anonym

Hej undrar var tröjan är köpt och vilken märke är det på den. Bra blogg :-)

2012-01-19 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious