CURRENTLY OBSESSED WITH

  2012-01-16 / 14:06:59 / just fashion /
Varje dag sparar jag ner ett väldigt mycket bilder på datorn och inspirationsmappen svämmar över. Tänkte försöka bli bättre på att dela av med mig lite av det. Det mesta bilderna kommer från olika tumblrs såklart. Även fast det är flera hundra bilder och olika källor, så är det lätt att hitta små röda trådar i mitt bildsamlande, för ja det är verkligen ett samlande om man har så mkt bilder på datorn som jag och ändå inte känner att man kan radera nån. Bland alla bilder så är det dessa saker som återkommer väldigt ofta just nu: 

- Överdrivet, farligt, djupt urringade tröjor. love.
- Totalt söndertrashade jeansplagg. Vill ha vår så man inte fryser sönder.
- Plagg med fantastiska ryggar.
- Fina underkläder. Ett måste i vardagen tycker jag. Livet känns så mkt underbarare.
- Inredningsinspiration. Har bestämt mig för att börja plugga till hösten, alltså flytta, så jag överöser mig själv med inspiration till mitt kommande hem. Kommer bli fett.
- Pasteller, pasteller och ännu mera pasteller. Så fint.
- Elin Kling. En av de mest fascinerande och inspirerande personerna tycker jag. Må låta klyschigt, men jo hon är min idol och jag ser verkligen upp till henne.


ida

så snyggt

2012-01-16 @ 19:12:11
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious