NYTT ÅR / NYA VANOR

  2012-01-08 / 19:25:42 / inspiration /


Tvingade ut mig själv på en springtur idag. Årets första och förhoppningsvis inte sista. Jag är fruktansvärt otränad och har ingen kondition alls kvar sen den tiden då jag spelade fotboll och innebandy. Ska försöka ta ikapp lite. Fina träningskläder och motivation som videon ovanför ska nog göra susen.


jennifer

kändes lite som att de var jag smo skrivit de här inlägget. jag cyklade 1 mil igår på tränignscykel, första gången jag tränade sen 6 år sen då jag la av med fotboll. har världens sämsta kondition men nu har jag lovat mig själv o göra nåt åt de. lyckatill till dig o mgi :D kram!

2012-01-08 @ 20:25:54
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious