OTRENDIGT

  2012-01-20 / 08:24:23 / just fashion /
Jag saknar förra våren lite grann, för då var detta citrusprint från Stella McCarney bland det finaste. Vilket det fortfarande är i mina ögon, men det är inte lika trendigt nu kanske. Men ibland behöver det inte vara så trendigt. Otrendigt kan vara mycket bättre ibland. Iallafall bra mkt roligare Tro om man kan buda några rester av den här hypen på tradera eller nått. Har för mig att Zara hade en himla fin version? Spanläge på. 

Denna dagen kommer fortsätta handla om otrendigheter på sätt och vis. Ska snart åka in till stan för en rätt kul grej. Berättar mer om det sen. Men först ska jag skynda mig att byta om, ångrade mig kring dagens kläder. Och hinner jag så bjuder jag på dagens outfit sen. Ha en bra dag.


ida

jätte fint ju !

2012-01-20 @ 10:03:28
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
nathalie - en modeblogg

Ibland behöver man faktiskt inte klä sig från topp till tå i trender. Kör på det du känner för, gillar du citrusprint om du känner för det. Ingenting blir snyggare för att det är en trend, finns inget snyggare än personer som kör på sin egna grej men ändå känns moderna och coola. Jag säger kör på't!

2012-01-20 @ 11:26:02
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious