PACKAT

  2012-01-16 / 23:18:13 / me & my clothes /

Har lovat att ställa upp på att sminka esteterna här i stan på deras musik/konsert/teater/föreställnings/grej nu i veckan. Vet inte riktigt hur det gick till när tilldelades det uppdraget, men jag tackade glatt ja. Och nu är loreal-väskan från stylisterna packad och klar. Har inte riktigt fått anvädning för de 12 (!?!) foundations vi fick i väskan, men under de kommande dagarna så kanske.. Hehe. Ska bli riktigt kul iallafall och jag är rätt taggad. Ska försöka få med mig kameran nån dag dessutom så kanske ni får se lite bilder! Tror det är 5 föreställningar eller nått så lite bilder bör jag ju hinna ta.

Ska försöka somna i tid ikväll, genrepet som jag tänkt se är vid 08.45 imorgon, kommer bli svårt att komma upp  känner jag redan nu. Så godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious