HELP

  2012-01-19 / 20:55:07 / me & my clothes /
Köpte dessa byxor strax före jul. Älskar dem. Så sinnessjukt snygga. Men problemet är att de är för små! Jag kan inte ha dem.  Det går verkligen inte. What to do? Tänker inte sälja dem. Tänker inte ge bort dem. Jag ska banne mig få på mig dem. Så jag undrar nu om ni har nått tips för att töja ut dem liiite? Typ en storlek eller så. Ska testa doppa dem lite i sköljmedel typ och dra lite i dom, vad tror ni om det? Annars är det hårdträning som gäller bara antar jag. So hit me! Alla tips mottages varmt!


ellen pn

Doppa i sköljmedlen har jag aldrig hört.. men dra på dig dom så mycket dt går och gå in i duschen sen! när jeansen är alldeles blöta går det nog och dra på och få igen dom. sen ska du ju helst gå omkring i dom tills dom torkar! ;)

2012-01-19 @ 22:18:51
URL: http://empn.blogspot.com
stina

skulle nog säga, beroende på vart dom är för små. ifall det är runt midjan så har jag själv bara blött upp dom längst upp, töjt på dom på en stol i ungefär en timme eller så och sen testat mig fram. jobbigt att gå i ett par blöta brallor tills dom torkar tänkte jag ;) men det är ju bara att testa dig fram :) lycka till!

2012-01-19 @ 23:19:44
URL: http://honestum.blogspot.com
Modemix

Åh så fina! Har dock inga tips :( Är det gylfen som är problemet eller att du inte får på dig själva jeansen??? Hoppa och dra allt vad du kan (men försiktigt, så de inte spricker).

2012-01-20 @ 14:39:13
URL: http://modemix.blogg.se/
Paulina.

om det är stretch-jeans så töjs dom ut när du använder dom! så gå runt med dom hemma (så långt upp du får på dig dom) så kommer dom töjas ut med tiden!

2012-01-20 @ 18:58:45
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se/
malin

är det elastan i dem så försörs elastantrådarna i dem om du tvättar dem i sköljmedel = de blir lite större. att dooppa i vatten och dra för glatta livet funkar också!

2012-01-21 @ 03:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious