VOGUE CHINA / FEBURARI

  2012-01-18 / 12:19:32 / inspiration /

Har mer och mer börjat gilla de asiatiska tidningarna på slutet. Det var de amerikanska och europeiska tidningarna som förr var favoriterna, men måste säga att det är asien som ligger i topp numera. Se bara på det här ovan. Klockrent enligt mig. Vem blir inte sugen på pasteller och vitt av det här? Måste säga att jag gillar det där givenchy halsbandet med. Riktigt fett. Nästan humoristiskt oversize-at, men det blir bara coolt tycker jag. Gigantiska halsband det är kanske nått att skriva upp.


Var iväg och sminkade esteterna imorse och nu är jag hemma och väntar på kvällens föreställning. Det är faktiskt mycket roligare att sminka än jag trott. Och musikalen dom satt ihop är riktigt bra, så jag tycker att alla ni som bor i Övik ska pallra er till Nolaskolan ikväll vid 19 och kolla. VÄRT! Nu ska jag fortsätta med att försöka bocka av lite saker på min "to do"-lista, som bara verkar bli längre och längre? Min brors fantastiska houselista är det som hjälper mig hålla tempo och faktiskt få saker gjort idag! LYSSNA vettja.


Anna

Hej! Gillar du inredning, med inriktning på den franska lantstilen & shabby chic? Då har jag kommit rätt. Jag kombinerar det gamla med nytt. I min blogg Hemlängtan visar jag er hur jag inreder, hur man bakar bullar i 15 cm klack, vardagen som en ensamstående mamma och mitt intresse för skyhöga stilettklackar. Numera finns även mizs -hemlängtan på Facebook. Joina oss gärna där. Välkommen!

2012-01-18 @ 12:34:27
URL: http://www.nattstad.se/mizs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious