2DAYS

  2012-03-08 / 17:12:44 / me & my clothes /
JACKA - GINA TRICOT. BLUS - SÄCKIS. KLOCKA - SÄCKIS (NY) LIMEGRÖNT ARMBAND - IDIE.SE

Det här med att lägga upp dagens outfits är väl inte min starka sida. Men det går som i perioder det där, ibland är jag duktig och får upp några i veckan, men oftast är det rätt sällan. Det handlar väl dels om att det är så drygt att dra fram stativ, fixa ljus och hitta en vägg att fota mot, men så är det väl inte alltid jag känner att jag har på mig nått som är värt att visa upp och att jag inte riktigt tycker om att se mig själv på bild. Antar att jag är rätt självkritisk.. MEN här har ni iallafall: dagens kläder. Favvojackan, en blus jag använder för lite, och min nya klocka (yey).


Har haft strömavbrott här hemma nästan hela dagen, så jag drog till stan och spenderade pengar istället. Gött! Fick med mig en del hem, bland annat klockan på bilden. Äntligen har jag hittat en klocka som når upp till mina krav. Min nya följeslagare helt klart, välkommen!


Madeleine

Blev kär i jackan!

2012-03-08 @ 19:16:58
URL: http://mellstroom.blogg.se/
ida

vad fin du är !

2012-03-08 @ 20:30:24
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious