FLOWER PANTS

  2012-03-26 / 20:25:23 / cravings /
Blommiga byxor har det ju skrivit om en hel del i år, och själv har jag också bloggat om ett antal varianter. Men tror jag hittat vinnaren nu! Vida, blommiga och i mitt absoluta favoritmaterial viscose! Kan ju inte bli bättre. Inte farligt dyra är de heller, 399:-. Dessa tillhör Kappahls "vintage stories" kollektion för våren, så det borde väl finnas i butik nån gång snart antar jag. Nån som spanat in dem redan? Kappahl är helt klart värt ett besök för dessa tycker jag. Skulle gärna matcha dom såhär, med ljusblått faktiskt. Annars funkar ju den vita tishan fint med. Och till det så skulle det gärna vara ett par nätta klackar och glajjer såklart. Eller så skulle jag bryta av med vita converse och skinnpaj. Att man redan vid första anblicken kan komma på massvis med matchningsförlag är ett bra tecken tycker jag. Tror dessa byxor och jag skulle bli ett riktigt fint par.


Catja

himlans snygga brallor! måste kollas in.

2012-04-11 @ 19:36:19
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious