INSPIRATION FRÅN NELLY

  2012-03-22 / 20:46:11 / inspiration /



Jag är återigen inne på ämnet kedjornas styling. Men jag menar hur mycket finare blir inte plaggen när det befinner sig i rätt sällskap! Nelly är också duktiga på det här med stylingen. Jag shoppar väldigt sällan på nätet, snarare aldrig, men måste ändå erkänna att jag besöker nelly typ varannan dag ändå för att titta på allt fint och dessutom få lite klädinspiration. När man får lite klädkris på morgonen så kan det här verkligen vara en bra räddning att spana in, Nelly.com! Gratis stylinghjälp kallar jag det! Skulle gärna se ut exakt såhär. Kanske lite tidigt med bara ben, men mina vänner det är faktiskt inte långt borta nu! Men jag behåller byxorna på ett tag till, och ett par som jag gärna skulle lägga beslag på är det leopardmönstrade vinröda på översta raden. Damn it. Vilka snyggingar. Kliar lite i plånboken där tror jag.



Studeravidare.se

Var med och tävla om en MacBook och iPads!



Registrera dig på www.studeravidare.se/tavla och få din unika tävlingslänk, länka till oss och skriv en rad eller två om vilka vi är i din blogg eller i dina sociala medier och se klicken ramla in på din unika klickräknaradress samtidigt som du ser ditt namn klättra på topplistan!



1:a pris: MacBook Air 11”

2:a pris: iPad 3

3:e pris: iPad 2



Tidigare vinnare i våra tävlingar är bland andra Lady Dahmer och Hanapee



Även bästa blogginlägg vinner pris den här gången!



Skriv ett bra och roligt inlägg om oss på din blogg, meddela oss om inlägget och håll tummarna att du är en av tio finalbidrag. En jury bestående av marknadsförare och personalvetare tar, när tävlingstiden är slut, ut en vinnare.



Vinnaren får en iPad 3!



Lycka till!



/Studeravidare-gänget

2012-03-22 @ 21:18:09
URL: http://www.studeravidare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious