PÅSMYCKAT

  2012-03-09 / 09:43:51 / just fashion /
Jag är väl den som alltid brukar förespråka och klä mig efter "less is more", men på nått sätt så föll dessa bilder ändå mig i smaken. Kanske för att det var just en smakfull variant av överblingat. Tycker faktiskt det var rätt snyggt. Skulle nog kunna tänka mig nått liknande om jag skulle få göra som dom gjort här ovan, att bära det till en rätt basic outfit i övrigt och neutral sminkning!


Jonna

Hej, jag såg i ett av avsnitten av Stylisterna att du hade världens snyggaste silvernagellack som var liksom kromat. Har letat ÖVERALLT efter ett blankt silverlack i typ ett halvår nu men utan framgång, så kan du snälla säga vart du fått tag på det? :)

2012-03-09 @ 12:02:36
URL: http://blur.webblogg.se/
Jonna

Tusan också! Självklart var det för snyggt för att ens existera x) Såna där klisterlappar är nog lite väl pillrigt för mig, får nöja mig med matt silvrigt då :p



Måste tillägga att jag diggar din stil, helt klart snyggaste av alla i Stylisterna där de flesta verkade köra lite overkill på det mesta.

2012-03-11 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious