PERFECT OUTFIT

  2012-03-21 / 22:19:35 / inspiration /
Jag tycker Zara är en av de kedjor som alltid lyckas med stylingen. Alltid enkelt och snyggt men utan att kännas tråkigt. Här är bara ett av alla bra exempel. KLOCKRENT. Skulle kapa rakt av om jag hade det här i garderoben. Har insett på sistone att jag behöver mer jackor i min garderob. Speciellt en sån här i tweed! Har liksom försökt köpa på mig jackor på slutet, men har av nån idiotanledning bara slutat i vinter/höstjackor än (?).Blir nog nästa mission att hitta, en sån här tunnare inomhus/sommarjacka i tweedaktigt material. Snyggt. Och gärna skorna med på köpet kanske. Det vore nått det.


MALIN RÖNNQUIST

en perfekt outfit!

2012-03-22 @ 07:42:33
URL: http://stylecrush.catchity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious