STOCKHOLM

  2012-03-05 / 09:28:41 / Allmänt /
Hann aldrig med nån uppdatering i helgen tyvärr så det har varit rätt tomt här.. Jag drog alltså till Stockholm i fredags och har haft det jäkligt bra. I fredags blev det lite snabbshopping och sen käk och fixa innan vi drog till grabbarna och festade. Blev lite utgång efter det och jag är väll rätt nöjd med vad stockholm hade att erbjuda den här gången faktiskt. I lördags blev det lite samma sak, fast kvällen avslutades med Avicii! Helt cpstört bra! Hade ju tur som lyckats får biljett till lördagens konsert och inte fredagen. Riktigt grym var han iallafall! I går så mötte vi upp en kompis som ska flytta till Usa i 13 månader och sa hejdå. Så jäkla hemskt, men var kul att träffa henne en sista gång allafalll. Är tyvärr sjuk än och har i princip ingen röst. Halvdryg. Men sammantaget har jag haft en riktigt grym helg, tack för det Stockholm! Ses snart igen hoppas jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious