I'M BACK

  2012-05-31 / 22:37:29 / me & my clothes /
Hallå där! Jo jag lever. Har bara inte hunnit (och orkat) blogga sen jag flytta. Allt är bra med mig. Lever livet och jobbar för fullt. Stockholm är underbart och jag har inte en tanke på att flytta hem. En liten update för er som undrar. Jag bor med min bästa vän Amanda och hennes pojkvän i en fin trea på 98kvadrat i Vårberg. Just nu jobbar jag på New Yorker i Skärholmen. Men från och med idag så kan jag även skriva upp Maruschka de Margot på CV:et. Så ja det rullar på. Planen för sommaren är alltså jobb och bara jobb. Annars då? Jo jag har skaffat gymkort. Oväntat. Inte spenderat många kronor på shopping över huvudtaget här nere tyvärr. Low budget. Men desto fler kronor på jäger däremot. Illa. Annars har jag hunnit med att träffa mina fina stylistkollegor några gånger. Himla trevligt. Förra veckan var det pressvecka så lite bilder där ifrån hade jag tänkt bjuda på imorgon om jag hinner. Och idag vann jag en kryssning för fyra pers på vakna med the voice. Fattar inget. Fråga inte. Men tack som fan.

Så sammanfattningsvis så ligger livet på plus för tillfället iallafall! Förlåt för osammanhängande inlägg. Det blir så ibland. Men hade tänkt försöka hålla bloggningen igång lite bättre nu framöver, men ha inte för höga förväntningar. Hoppas ni saknat mig Puss.


Helene

det er bra! dette har jeg ventet på!:)

2012-06-01 @ 04:00:48
ida

å va kul o va lite uppis ! saknat dig ju :)

2012-06-01 @ 08:27:32
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Emma Hå | shoes and beyond

Ah vad kul att du är tebax :D och roligt att det går bra för dig =) Saknar dina inlägg!



//Emma Hå

2012-06-05 @ 17:42:22
URL: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious