HAPPY FRIDAY

  2013-11-01 / 15:33:00 / Allmänt /
/ PRINTS FROM SEALOE.SE /
 
Ni har säkert inte missa dessa fina prints från Sealoe, men värt att nämnas än en gång! De är så grymma allihopa. Här är mina två favvisar som gärna fått komma upp på väggen här hemma. Klockrena. Blir nog sånt här när jag flyttat klar. HÄR hittar ni resten. Tjejen bakom dessa genialiska tavlor är Madelen som även driver bloggen The hurting hearts. Älskar när folk som är duktiga och förtjänar det lyckas big time! 
 
 
Annars så har jag världens bästa fredags feeling idag. Vi jobbade bara halvdag idag pga av röd dag imorgon typ. Asgött. Dessutom så har jag världens bästa chef som anlitat en massör som en gång i månaden kommer och kör 45mins massage på en. Så jag har med andra ord haft en rätt skön förmiddag. Nu ska jag röjja lite här hemma. Springa och köpa lite bubbel och styra lite middag. Bästa vän kommer hit sen. Får se hur det kommer att sluta. Hehe. Puss på er och ha världens bästa helg! 


madelen

<3<3<3<3<3

2013-11-01 @ 16:52:13
URL: http://thehurtinghearts.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious