PÅPÄLSAT

  2013-10-17 / 16:56:00 / Allmänt /
 
/ ALICE VIKANDER IN DAGMAR / HANNA STEFANSSON IN STORM & MARIE / 
 
Fluffigt och varmt. Önskar jag hade den där pälsliknande kappan från Dagmar hängandes hemma inför vintern. Så sjukt snygg. Från förra året har jag för mig. Hannas modell är rätt fantastisk den med.Tycker nog fårskinnsaktiga/teddy pälsar är finare är släta vanliga. Fejk så klart. Tycker egentligen att det är rätt vidrigt med äkta päls! Jag ska inte ge mig in på detta område, då jag inte är så insatt. Men det sättet dagmar gör sin päls på måste jag ändå säga är ett rätt schysst sätt. Kort förklarat så klipps pälsen på fåren och sen sys den fast på ett tjockare tyg igen. Inga liv går till spillo med andra ord. Alla nöjda. Hos budgetkedjorna svämmar det däremot över av snygga fuskpälsar i år. Här nedan har ni några schyssta. 
 
HÄR / HÄR / HÄR / HÄR / HÄR


ida

underbara ! o grymma tips du länkade till!

2013-10-18 @ 09:15:42
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious