LITTLE LIFFNER

  2013-10-27 / 19:22:00 / Allmänt /
/ BAGS FROM LITTLE LIFFNER /
 
Little Liffner är ett relativt nytt svenskt märke och måste väl säga att jag själv inte ägnat det så mkt tid eller uppmärksamhet. Men oj vad jag missat nått. Alltså dessa väskor, WOW! Herrejävlar så fina! De två översta är de perfekta väskorna enligt mig. Svarta och stilrena. En större med plats för allt som behövs till vardags. Och den mindr cross-body väskan perfekt när man vill ha händerna fria. PERFEKTION. De går lös på mellan 3.500-4.000kr. Inte billigt. Men så väl värda varenda krona! De skulle helt klart göra väsk-delen av min garderob komplett! Men den där lilla fluffen på slutet är ju bara för härlig! Så fin. Den skulle man ju inte heller tacka nej till! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious