TEXT NECKLACE

  2013-10-09 / 16:22:46 / Allmänt /
 / NECKLACE, LANVIN FW13 /
/ ASOS / NASTYGAL / FOREVER21 / MARIA NILSDOTTER / BRANDY MELVILLE /

Jag är inte så mycket för utstickande smycken egentligen. Håller mig mest till enkla silvriga oftast. Har mina favoriter som sitter på hela tiden, en ring som jag fått av min mamma och ett halsband från min pojkvän. Men mer än så blir det sällan. Men måste säga att dessa halsband från Lanvins höstkollektion är rätt grymma. Maffiga men samtidigt stilrena och enkla! Är väldigt mycket för halsband med text för tillfället! Drömmen vore ju det silvriga från Maria Nilsdotter.


paulina

inte direkt min stil heller. men ett litet diskret är väl aldrig helt fel. hahah frågan är väl i så fall vad man ska ha för text utan att det blir klyschigt... :/

2013-10-09 @ 17:35:22
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious