ZOOM IN

  2013-10-01 / 20:19:00 / Allmänt /
 
 / PRETTY DETAILS / 
 
Kände att jag behövde lite inspo själv så varför inte bju er på samma! Är så sjukt oinspirerad för tillfället. Lite som att jag bara står och trampa på samma ställe. Skulle bara vilja spola fram en månad eller två till. Så man får komma igång med sånt som man vet komma skall. 1. Börja mitt nya jobb (wiho), är så förbannat less på mitt nuvarande att jag kräks snart. 2. Flytta. Känner lite hatkärlet till detta jävulspåhitt. Jobbigt, men blir nog rätt bra när det är gjort! 
 
Om ni som jag inte har några planer för kvällen så rodda in 4:an på tv nu! Denna brutta inreder för äntligen hemma. Ska bli kul och se vad hon hittar på. Älskar hennes tumblr. Puss på er! 


ida

grr på skorna ! så snygga

2013-10-02 @ 08:59:27
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Josephine

Åh, så snyggt!

2013-10-02 @ 20:50:18
URL: http://stiles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious