C'est ma vie

  2008-04-25 / 22:44:51 / inspiration /
image76

Hej hallå! Idag är det fredag :) Idag var det mycket varmt ute, jag tror jag fått lite färg på armarna av allt fotbolls spelande ;) Idag vill jag iaf vara lika cool som tösen på bilden , med brillor, jeansjacka och chinos!
Jag måste börja leta efter klänning till skolavslutningen, eller asså först och främst till avslutningsmiddagen.  Den är ju snart. Jag tror jag vill ha en blommig :) Eller en lila! På skolavslutningen ska den iaf vara helt vanlig klassiskt vit. Jag hade tänkt att spana efter en då vi är på klassresa i göteborg. Bara 2 veckor kvar tills vi åker :D haha.
Såg ni på talang 2008? Haha bäst var ju ändå pojken som trolla och han som spela piano. Såg ni hans fingrar liksom :S shit pommes!            



lovisa

åh chinos! hur snygga som helst :)

2008-04-25 @ 22:48:27
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious