Cherry blossom

  2008-04-29 / 22:17:58 / Allmänt /
image85

bloggvärlden har blivit tokig. varenda kotte har bilder på små fina blommiga träd. jag vill också få promenera bland rosa träd. men här har man nyss sett den första tussilagon så snart kanske (; fast nej ändå tror jag inte det , för det finns inga såna fina träd i min stad /: jag ska plantera några när jag blir stor.

idag har jag iaf inte gjort så mkt. ingen träning idag eftersom jag gjorde illa mig igår då jag spelade fotboll. jag typ sparka ihop med en kille och jag typ bröt tån /: nej där överdrev jag. jag stukade den nog bara. men det gör väldans ont och jag kan typ knappt gå /: när jag kom hem idag så gjorde jag iaf ett jätte fint kort till mamma eftersom hon fyller år snart (: haha , hoppas hon blir glad bara, för det tog lång tid att göra!!
imorgon är jag iaf ledig!! jag ska städa och sen ska jag kanske en snabbis in till stan och sen vet jag inte. ska iaf vara med ett par kompisar senare på kvällen. vad ska ni göra på sista april?
Snart äre maj och då äre nästan sommar (: skönt skönt! Iaf så funderar jag på att börja blogga på tjejsajten. eller jag vet inte , det var bara en tanke. får se. Jag börjar som trivas väldans bra här nu (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious