Give it a try

  2008-04-09 / 21:04:22 / inspiration /
image70
helt otroligt snygga kläder på en helt otroligt snygg tjej! Fashiontoast


Hej hej , idag har vare en jobbig dag, Dock så var det ingen skol, då jag var på uttagning till innebandy gym hela dagen. Vi spelade match mot 91 innebandy gymmarna , och vi vann med 6-3 :D haha fyfan vad kul det var!
 Sen efter det vare fotbolls träning . Benen känns ju ganska sega kan jag lova. Tror dock inte det blir nån träning imorgon då..

Men iaf så såg jag en ganska fin beige trrenchcoatellos hemsida för 60 kronor.  Helt okej snygg och uber okej pris. Jag menar det är ju snygg med trenchcoat! :) Och det fanns också en skit snygg svart parkas för bara 100 kronor. Kolla iaf in ellos hemsida. Det fanns otroligt mycket snyggt där! Nu ska jag iaf läsa en bok, Agatha Christie "the abc murders" Nån som läst den? Fast den är på engelska!  Jag ska läsa den i skolan, men jag fattar ingenting av den! Och jag ska typ ha läst ut den tills imorgon , och jag har typ 150 sidor kvar :S shit shit.
                        Ciao




ps. lova att du kikar på alla länkar! Annars missar du mkt kan jag lova! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious