Je ne comprende pas

  2008-04-27 / 21:46:49 / inspiration /
image84

ååååh , jag förstår ingenting. det är ju svin svårt. fysik är inte min grej asså. nån som känner för att hjälpa mig? helst nån som är väldigt haj på det här med strålning och sönderfall. Jag vill helst av allt bara lägga mig och se på en bra film och käka micro popcorn med extra mycket smör!
men måste kämpa på de här sista veckorna i skolan..

jag vill ha sol och se ut som tösen på bilden. etta på min måste köpa lista är just nu en ljus jeans jacka! och ett par vita conversisar. och nörd brillor och nytt tyg till en ny kjol och en..
ja jag skulle kunna fortsätta i evigheter på den listan. ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious