pretty odd

  2008-04-05 / 19:46:28 / inspiration /

Hej hallå. Idag sov jag till tjugo i två, så hela dagen blev förstörd. Jag hade planer att åka in till staden och köpa en present till en kompis som fyller år på tisdag men så blev det med det. Kanske imorgon blir det så. Så idag har jag bara suttit vid datorn typ, fastän det har inte blivit nått utav att skriva nått här inte. Jag är en förskräckligt dålig bloggare. Men kjolen är färdig iaf :) Jag gjorde den i torsdag , det var inte allför svårt :P haha jag har på mig den nu , och jag älskar den. Den är för snygg nästan! Men jag har inte knäppt nån bild än, och jag har glömt kameran hos en kompis så det blir ingen bild förän imorgon heller. Men igår så hade vi på skolan iaf nationella i engelska , det gick åt helvette. Den var hörförståelse och läsförståelse, och om man så glömmer att lyssna 2 sekunder och råkar tänka på nått annat så är man körd. Kan ju lova att jag nog max kommer få G på det provet. Men läsförståelsen var ganska enkel :P haha! Men nu ska jag  gå ner och käka godis och se på film med min pappa ;) haha .
Glöm inte att det bara är 6 dagar tills jag fyller år :D haha. 

Pusshej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious