The king and I

  2008-04-27 / 00:24:16 / inspiration /
image79image80
foto: the satorialist

Dagen har varit underbar. Den börjades med en liten snabb resa till umeå. Där inhandlades inte mkt, en mascara endast. Vi for egentligen dit för min kompis skulle köpa kläder, och inte jag så jag är iaf nöjd med att jag fick med mig något hem :) Sen blev dagen ännu bättre av att jag åt årets första mjukglass, med tutti frutti strössel! Det käkades i solsken! Så underbart gott! Måste säga att då umeå är dubbelt så stor som min stad och det är så sjukt mkt människor där, det är liksom helt annorlund där än här hemma. Man blir så himla inspirerad av att kolla på dom! Här hemma klär sig alla tjejer och killa likadant men där vågar dom verkligen klä sig som dom vill och sticka ut ur mängde.

När jag sedan kom hem så bokade jag och mamma en resa! På november lovet blir det Frankrike och Paris! Längtar så mkt , fastän det är ungefär ett halvår kvar! Nån som har varit där som har nått bra förslag på vad man måste se, göra och inte får missa? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious