Where trouble melts like lemon drops

  2008-04-13 / 17:34:13 / Allmänt /
image72
bild: marcus olhsson,  lundlund

Söndagsöndagsöndag, idag har jag inte gjort mkt. Ätit hur mkt som helst och suttit vid datorn, gått och vare sur för att det är skola imorgon.. Det är ju det söndagar är till för! I fredags fyllde jag ju iaf år, jag fick massa massa pengar så jag ska kunna köpa en dator , en parfym underkläder och lite sånt.. Orkar inte lägga in några bilder ;PJag har iaf hittat massa fint från forever21 som jag kanske tänkt beställa nu när jag fick massa pengar när jag fyllde år. Men vi får se. Nu ska jag iaf äta cheesecake med jordgubbar :D
Ciao


The Kooks - Love it All



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious