080501

  2008-05-01 / 16:10:56 / me & my clothes /
image89


idag fyller mamma år (: det blir mkt tårta och kakor idag, gott! igår vare sista april, valborg. den spenderades med många mycket trevliga människor och lite senare på kvällen gick vi till en brasa (: det var kul. igår solade jag dessutom för första gången iår! det var helt sjukt varmt , seriöst det var typ sommar värme och det blåste ingenting! Tror jag fick lite färg iaf! skönt med lång ledigt nu iaf! imorgon och på lördag ska jag dock jobba med innebandy laget en dag och med fotbollslaget en dag (; fast det är bara några timmar så det går bra. imorgon hade jag iaf tänkt hinna med att åka in till staden. jag behöver verkligen ett par nya skor, mina är typ helt utnötta. och jag behöver nya underkläder. men vi får se (:

nu har jag iaf lagt upp första bilden på min outfit (; jag är så dålig på att ta mig tid att knäppa kort på vad jag har på mig, och sen lägga över bilden till datorn gör jag typ aldrig. men nu ska det bli ändring på det. jag ska försöka iaf.
jag har på mig favvo jeansen, dom är sådär härligt perfekt tighta och stretchiga. dom är förresten ifrån bikbok. västen och tröjan är mammas, cubus och vila. armbandet från glitter, det kostade typ en guldpeng bara. helt sjukt billigt för det är ett så fint. och skärpet är från secondhand, det kostade också en tia.  that's it.


Anna

Var med i min tävling och vin ett super sött halsband!

2008-05-02 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious