080507

  2008-05-07 / 18:13:52 / Allmänt /
image95
foto: camilla åkrans

idag har varit den sämsta dagen. allt var bara crap, och jag har vare på dålig humör ända sen klockan 11 imorse. Efter att vi hade haft gympa och jag precis hade duschat och ska klä på mig, så upptäcker jag att min bh är borta. Nån sjuk jävel har snott den!! hur moget är det. och sen efter det hade vi nationella i franska. Det gick inge bra, jag gissade på alla frågor och kunde ingenting. ig direkt.

Och idag har jag vare hos doktorn med min tå och dom sa att det var nått fel med ledbandet i tån och jag typ stukat den rejält. Dom sa sen att det kan ta 1-2 månader innan det är bra också. fyfan, vi som har första seriematchen på onsdag! Men det känns lite bättre nu så det kanske inte är så allvarligt som dom sa. och det kanske hinner bli bättre tills onsdag (; Det enda positiva idag är att det är en dag kvar tills vi åker till göteborg (; jag måste börja packa nu. Men äre nånsom vet om det är varmt där eller? jag mena, kan man ha byxor eller äre klänning och kjol som gäller varje dag eller? Det blir kul att fara iaf! vi är så bra så vi har tjänat ihop så att vi har 2000kr i fick pengar, och det ska vi bara ha till mat (; ahha jag kommer svälta alla dagar och så kommer jag ju köpa kläder för resten (; haha.

och igår hade vi förövrigt nationella i matte. det gick inte så bra. jag chansade mkt. men jag brukar lyckas bra ändå på matte provet. matte är nog ändå bland mitt starkaste ämne. Igår var jag förresten på stan och köpte lite nödvändiga saker inför resan, smink, tussar (sminkborttagningsmedel), och ett linne och trosor. Jag var även inne på lindex igen och klämmde på den fina jeansjackan, som nog snart ska vli min. På kuppen höll jag även på att riva ner hela stället. pinsamt pinsamt. Nej nu måste jag återvända till pluggandet. En hel no rapport ska skrivas, och jag vet inte vad jag ska skriva..

Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious