Baby it's fact

  2008-05-04 / 21:33:03 / Allmänt /
image94
foto: stylesightings

hej hej hallå. nu är jag less på det här. att blogg.se inte funkar , att det är krångel och massa skit. det har ju vare såhär dåligt alldeles för länge nu. Devote.se känns inte alltför långt borta nu asså. Där verkar allting iaf funka.

Idag har jag spelat fotboll. Vi hade tränings match. Sista träningsmatchen innan serien drar igång. Härligt härligt. Egentligen vare tänkt att vi skulle spela på gräs(!!!) men dom hann inte rita upp linjerna så det blev inget. Men jag kunde iaf inte spela så mkt idag. Eller ja typ en halvlek. För jag har så himla ont i en tå. Förra måndagen sparkade jag ihop med en kille när vi spelade fotboll. Och sen dess har jag haft svin ont, och det är alldeles svullet! Pappa säger att jag kan ha fått en spricka eller nått. Men jag hoppas att det bara är en stukning. Jag funderar på att åka och kolla upp det imorgon, men jag vet inte om jag har tid och ork att göra det. Vi får se.

Idag hörde jag också att en tjej i mitt fotbollslag som är nere i göteborg nu på klassresa, har blivit misshandlad. Hon och några kompisar var på väg tillbaka till hotellet från liseberg. och då hade ett gäng killar börjat skrika efter dom, typ hora och sånt. och sen hade dom slagit ner dom! Helt sjukt. Så hemskt. Hur stor chans är det att man blir nedslagen då man är på klassresa några dagar bara? usch. Men det var iaf hyfsat bra med henne. Men just nu känner man sig inte så taggad att själv fara ner till göteborg på torsdag :/ Ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious