I'm leaving for Gothenburg

  2008-05-08 / 18:31:12 / Allmänt /
image96
foto: ma mère


bläää, jag är less. skolan sög verkligen idag. torsdagar är sämsta dagen ju. vi hade bara jobbiga lektioner. jag bråkade med en kompis , om en liten pissig sak som till slut blev en stor sak. men nu är vi vänner igen. sen så hade jag en crush på en söt pojke men idag berättade han att han gillar min kompis , fuckfuckfuck. Jag vart ledsen,det sög. Men nu ska jag glömma det. Och nu ska det bli skönt att ta en paus från detta och fara till göteborg. det är bara några timmar , typ 4 timmar kvar till vi åker.. Jag har packat allt tror jag. Kameran är tömd och satt på laddning. det kommer bli mkt kort tror jag! Mycket shopping blir det nog och ännu mer lisseberg och karusell åkning! I love it. shit vad jag längtar! Jag kommer tillbaka på måndag morgon klockan 6 typ. Och vi har tagit ledigt på måndag från skolan så det blir skönt!  Så det blir nog inge mer bloggning förrän på måndag då. Nu ska jag käka. Puss från mig.



Matilda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious