monkimonki

  2008-05-04 / 21:39:20 / inspiration /
image93

Det är ju för underbart fina saker som finns på monki. man vill ju bara ha alltihop. Särskilt jackan. Den är för fin. Chinos vill jag också ha. Fast asså alla har ju beiga, och det är ju som sagt finast, men jag funderar på att köpa ett par gråa! Grått är ju också fint , passar till allt ju. Jag har också funderat på det här med bikini, jag sa ju att jag ville ha en som alma. Och den är otroligt fin , älskar färgerna och mönstret, men jag är ganska inne på en som går så där tvärsöver, som tub grejerna på bilden. Det är så fint. jag såg en fin härom dagen , som var vriden i mitten. Den fanns på nelly. Och det fanns flera olika fina färger också.
Nej nu ska jag sova. Godnatt. Puss


Ida

jättefin kjol!

2008-05-04 @ 21:52:52
URL: http://moaidaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious