hey mister

  2008-09-14 / 16:53:54 / Allmänt /


picture  oscarfalk

nyss hem kommen ifrån jobbet. det var drygt. nu blire mat och sen plugga. har väldigt mkt matte att göra. och en svenska grej och en bok på 300 sidor att läsa. 
gårdags kvällen var iaf full av vin , chocklad och gitarrspelande. det var mysigt. zacke som var här igår , han är otroligt duktig på att spela , och sjunga! jag har en gitarr , men jag kan inte spela så bra. men nu har jag iaf anmält mig till en kurs och har iaf tänk lära mig. det blir kul. jag tycker det är så fint då man spelar gitarr. och sjunger,  för den delen. 
 
just nu sitter jag och bläddrar i ett gammalt nummer av modette och gosar med min kisse. mårten heter han , så ni vet. han är egenligen väldigt ful. men han är snäll så (:

nej nu ska jag gå och göra nått vettigt. jag vet inte vad , men här kan jag inte sitta.

ciao




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious