laugh and dance

  2008-09-11 / 22:17:59 / Allmänt /

picture altamiranyc

jadu , det är tufft att plugga teknik har jag märkt. det är så otroligt svår matte och kemi. jag har aldrig haft det svårt i skolan. jag har alltid haft lätt för mig att lära mig saker. men nu är verkligen svin jobbigt. jag läser och läser men förstår ändå inget. men tur att det bara är första året som är såhär tufft. det blir bättre sen säger dom. som tur är.

idag har jag pluggat , tränat och pluggat lite mer. imorgon äre fredag. antingen så blir det att vara med kompisar. eller så blir bara vara hemma och ta det lugnt. jag jobbar både lördag och söndag så. jag tror verkligen jag behöver vara hemma och plugga. har väldigt mkt läxa tills på måndag och tisdag så. vad har ni tänkt göra i helgen då?

ciaociao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious