side by side.

  2008-09-29 / 17:40:42 / Allmänt /



ja nu blev det ett litet uppehåll här igen. men jag har som inte haft nån inspiration. varför ska jag då blogga. då blire bara massa värdelösa inlägg som ingen vill läsa. det är väll bättre det är få men roliga inlägg än många och dåliga. kvalitet ska det va! 

 men min helg har iaf varit bra. fredagen blev det party. kanske lite väl mkt party ändå. ja det gick lite överstyr. men på lördagen var jag hemma bara. var barnvakt åt min kusin. 3 år. otroligt söt. vi bakade äppelpaj. hon var duktig. söndagen blev det jobb och svamp plockning med mamma. det var mysigt. skolan är jobbig. det är otroligt svårt och jag ligger mkt efter. borde väll egenligen göra läxa istället för att sitta här men..

snart ska jag ställa mig och laga mat. det blir nog bara pasta och nått. men det är iaf gott. eller vad säg ni?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious