underneath

  2008-09-06 / 20:43:23 / inspiration /



jag tycker det är otroligt viktigt med fina underkläder. även fast dom inte syns så gör det stor skillnad om man han läckra spets trosor eller om man har trista bomulls trosor. man känner sig tusen gånger snyggare. visst , jag är sån att jag inte vill lägga ner en förmögenhet på underkläder , för de är ju som sagt en förbrukningsvara. men ändå vill jag känna mig fin. det är där hm och de andra kedjorna kommer in i bilden. dom gör otroligt fina saker för små pengar.  jag tycker det är svårt att köpa underkläder nån annan stans än hm faktiskt. dom har snyggast billigast och ja där slipper man nån jobbig tant som hela tiden kommer och frågar hur det går och allt sånt. jag måste erkänna att jag tycker det är hemsk när expediterna kommer och ska hjälpa en med storlekar och allt. jag vill hellst sköta det själv. men det är ju jag det. sen finns det säkert dom som tycker om att bli uppassad med sånt.. 
men iaf , dessa läckerbitar kommer ifrån hm (oväntat), topshop och lindex.

ciao





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious