sunday

  2008-09-21 / 10:08:48 / Allmänt /

picture. mamma (tagen i sommras i falkenberg , skrea strand)

god morgon. det är så otroligt underbart att vakna och det är ljust och fint ute, och veta att det är helg. man blir så glad. att man bara vill dansa och sjunga. jag ska snart äta frukost och senare ska jag försöka läsa ut den jäkla boken jag har i läxa. jag har typ 3000 sidor kvar och det ska vara klart på fredag. box 21 heter den. nån som läst den? jag tycker den verkar lite krånglig och så. men det ska nog gå bra. jag har match idag också , sista serie matchen. det kanske jag har sagt. känns som om jag upprepar samma saker typ 3 gånger här på bloggen. men ni får väll säga till ifall det är irriterande eller nått.
vet ni vad jag mer ska göra idag. höh , jag ska knäppa kort på mitt rum så ni ska få se såhär före och efter kort. fast efter korten dröjer nog ett tag. jag har ju inte ens riktigt börjat än så..
men jag måste nog röja lite på rummet innan jag knäpper kort så vi får se ifall jag hinner och orkar det kände jag nu..
jo men iaf , till saken. den riktiga orsaken till att jag ska knäppa kort på mitt rum är för att hemtex har en tävling där man får rummet omgjort . och det skulle jag vilja ha! och till den tävlingen behöver jag ju inte städa. desto rörigare rum detsto större chans att jag vinner ju. kanske. förhoppningsvis.

men nu äre frukost som gäller. ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious