jämnvikt

  2009-09-28 / 20:02:25 / my day /
nu är det helt fullt i min hjärna. det får inte plats ett enda ord till. har tillbringat minst två timmar av min eftermiddag/kväll nu till att plugga kemi. himla bajs kemi som jag inte kommer ha nån nytta av i framtiden. och svårt och obegripligt är det. jag menar jag struntar väll i hur lång tid det tar för en liten järnspik att rosta sönder. det är ju knappast sådant jag kommer jobba med när jag blir stor. men nu är det för sent för att ändra mig. jag har valt att läsa det så då är det väll bara att kämpa på. jag kan en del iaf. jag kommer nog få ett godkänt åtminstonde. skönt.

älskling har varit jätte duktig och bakat äppelsmulpaj och gjort vanlij visp. han är bra fin min pojke. puss på dig.
nu ska jag jag tjocka ner mig i soffan med honom och se på idol. vi hörs.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious