ruby

  2009-09-29 / 16:09:06 / my day /

hejhej. idag hade jag som sagt sovmorgon till tjugo över 11. då hade jag lektion i femtio minuter och sen väntade skolfoto. som alltid blev jag inte nöjd. gör mig helt enkelt i bra på bilder, därför jag nästan aldrig visar bilder på mig på bloggen. 

jag såg iaf ut som en flintskallig dvärg på kortet. charmigt. efter skolfotot skulle vi egentligen ha CAD men eftersom vi inte hade nån lärare så bestämde vi, jag ann bea och elin, oss för att skutta ner till stan och dra en fika på waynes och göra fysik läxan istället. men som väntat blev det mycket snack om allt annat än fysik. 

efter en stund drog dom hem och jag strosade runt i väntat på att Z skulle sluta skolan. vi sitter så gott som ihop och tillbringar nästan all fritid tillsammans. mysigt. och nej jag kan nästan inte bli less på honom.

på stan provade jag en snygg jacka som jag varit och klämmt lite på förut med. gillar den skarp. men funderar på om jag kanske behöver en större storlek. jackan är iaf undanhängd i mitt namn tills imorgon, då det är 20% på alla jackor på hm.
jag provade även ett par grymt snygga skor. det lutar mycket mot att jag köper dom faktiskt. satt som en smäck. kommer en bild sen.

när jag och Z kom hem stod min mormor och min bror och bakade hällakakor i bagarstugan. jättegott. min bror är duktig ibland han.

men nu ska jag försöka plugga en liten stund. puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious