21 DECEMBER

  2010-12-21 / 22:55:07 / cravings /


Ett av mina planerade inköp till mellandagsrean är ett par skinnbyxor. Eller egentligen byxor överhuvudtaget. De flesta i min garderob är väldigt nötta och jag behöver lite nytt. Dessutom går det ju inte att ha något annat på sig här i norr nu när det är så himla kallt ute. Dom här byxorna gillar jag skarpt, fast tyvärr så är det inte skinn på hela baksidan. Så jag får fortsätta leta..

Nu är det äntligen jullov. Väldigt efterlängtat. Känner mig helt slut efter dom senaste veckorna. Inlämningar, prov och redovisningar. Och ändå har jag en hel del kvar att göra klart tills vi börjar igen i Januari.
Jag lovade som sagt bättre uppdatering idag. Men eftersom bror fyllde 20 år så blev det inte så himla bra ändå. Och imorgon är det full fart som gäller igen. Sista julklappsshoppingen, städning och sen kommer bästa vän och då blir det utgång.. Men ska nog hinna med lite bloggning ändå. Börjar dessutom känna mig lite sjuk. Jag har en tendens att bli sjuk så fort vi får lov. Stress kanske? Nu ska jag försöka få lite sömn, det blir en tidig dag imorgon. Och nu blev det här en hel uppsats som troligtvis ingen kommer läsa men aja. Ciao.  


SOURCE: edieseyes. scorett. zara.
KOLLAGE: jag.



Jennifer

Oh så tjusigt. want it all!

2010-12-21 @ 23:52:32
URL: http://currently.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious