CHANEL PRE-FALL 2011

  2010-12-12 / 22:12:23 / inspiration /


Chanel pre-fall 2011.
Guldfeber, broderat och tiaror.
Karl Lagerfeldt lyckas säsong efter säsong behålla "Chanelkänslan" i kollektionerna, men utan att det blir tråkigt. Det känns nytt och uppdaterat varje gång, fast man ser ändå helt klart att att det är en Chanel kollektion man tittar på. Coco hade varit stolt. Lagerfeld är otroligt duktig. Jag beundrar honom.


SOURCE: style.com


Anna

sv: Helt okej! Ibörjan tyckte jag att den va grymt bra då jag upptäckte budgetkedjorna här som tex Bershka och Stradivarius, men efter ett tag så börjar de kännas lite tråkigt med billiga kläder och dålig kvalité. Men de butikerna är jättebra att fynda billiga sommarkläder i så som jeansshorts, maxiklänningar osv. H&M butikerna är faktiskt för det mesta bättre här än hemma också måste jag nog säga. Och sedan finns det ju allt sånt som vi saknar i Sverige som Chanel och Cos. :)

2010-12-13 @ 14:29:03
URL: http://annasbazaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious