DECEMBER

  2010-12-08 / 20:22:55 / cravings /


Här har ni ett smakprov på allt fint som kommer ut i butik på H&M under december månad. Det är mycket skinn åter igen. Läderbandet att knyta runt midjan på kavajen är ju himla fint. Älskar skinnfickan på klänningen. Är sugen på att göra något liknande själv på en gammal tröja. De röda skinnbyxorna är perfekta enligt mig, men de går tyvär på 1500 kronor.. Halsbandet är även det riktigt fint.Och hur cool är inte nätklänningen!? Ja som vanligt blir man aldrig besviken på H&M eftersom de ständigt levererar.


SOURCE: H&M.
KOLLAGE: jag.


almasrunway

men ååh h&m lyckas alltid! måste ta och göra ett collage jag med!



sv: åhh va kul att du vill involvera dig!! jag blev värvad till MUF av en kompis, men jag tycker det är noga att du står för det partiet står för. så om du inte vet vilket parti du hör hemma hos föreslår jag att du skriver en lapp med olika samhällsfrågor och var du står i varje fråga, sedan "matcha" in det med ett parti.



På MUF har vi onsdagsfika varje vecka där det ofta är en föreläsare, vi har filmkvällar, kampanjer på skolor för att värva medlemmar, banketer (middagar) osv.. bor du i sthlm släpar jag mer än gärna med dig på en onsdagsfika så du får känna av hur det är!



att gå med i ett ungdomsparti kostar 40-50kr och jag tror det står på allas hemsidor hur du går till väga!



hehe blev typ en lång uppsats men jag hoppas det var till hjälp! kram på dig

2010-12-08 @ 21:54:29
URL: http://almasrunway.blogg.se/
SoraVi

Måste bara älska hm:s fina varor! :D

2010-12-09 @ 09:14:52
URL: http://sobh.blogg.se/
nathalie

gillar halsbandet och kavajen! :)

2010-12-09 @ 10:45:29
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious