FÖR ANSIKTET

  2010-12-10 / 07:32:00 / Allmänt /


Normaderm rengöringscreme ifrån Vichy. 165 kronor, apotek hjärtat.

Härom dagen passade jag på att införskaffa mig en ny rengöringscreme: Normaderm ifrån Vichy. Blev en lite dyrare rengöring den här gången och det känns väldigt bra. Jag satsar hellre på lite bättre kvalitet, och även om det kostar lite mer så är det oftast värt det i längden. Speciellt när det gäller hudprodukter. Har dessutom bara hört positiva saker om den här produkten så jag är helt säker på att vi kommer trivas bra ihop. Cremen kostade 165kronor och säljs, vad jag sett iallafall, bara på apoteken. Jag fick dessutom tester av två fuktighetscremer på köpet. Fint.


SOURCE: jag.



Anonym

nej de va faktiskt många år sen jag bakade lussebullar sist, men tänkte nu var de dags =) har med funderat på att testa rengörningscremen där ifrån, då kanske man borde slå till då !

2010-12-10 @ 09:57:33
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious