BIKBOK FALL LOOKBOOK

  2011-08-28 / 13:41:35 / inspiration /





BIKBOK FALL 2011 LOOKBOOK
Här har ni bikboks lookbook för hösten. Blev så förtjust i dessa bilder. Tror det är att de är ljuset och att de är fotade på en strand. Men sen att det är fina kläder gör ju sitt med. Ge mig den stickade blå polotröjan på 3:e bilden. Mums. Måste faktiskt tillägga att jag tycker att Bikbok har blivit mycket bättre de senaste året. Oj som dom levererar nu för tiden. Kul!

Har gått och blivit sjuk. Fan. Pencilinkur och soffhäng är vad jag kommer roa mig med de kommande dagarna. Blir nog en hel del bloggning. Kul för er.


Rebecca

Fina kläder :)

2011-08-28 @ 13:52:04
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
ana

fina bilder och kläder! håller med om att bikbok blivit bättre.. hittar alltid massa snyggt där nu :)

2011-08-28 @ 18:20:54
URL: http://fashionising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious