TIGER

  2011-08-20 / 20:01:12 / inspiration /



Jag kan inte sluta kolla på bilderna från Tigers visning förra veckan. Både kläderna och stylingen är ju helt kanon. Speciellt dessa två looker tycker jag är riktigt bra. Såhär skulle jag gärna gå klädd! Synd bara att shortsvädret är över, typ.

Har varit halvsegt med uppdatering här på bloggen på slutet. Vet inte varför riktigt. Har typ för mycket att blogga om och för mycket inspiration så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Plus att jag inte riktigt haft tid och ork. Blev utgång igen igår, jägermattan är tydligen back in business, blev badning på natten med så idag känner jag mig lite förkyld.. Tar igen mig med en hederlig hemmakväll med onyttigheter och mys ikväll.

SOURCE: afterdrk.


S

Drygt att mer än 70% av alla plagg skulle kunna höra hemma i din garderob. Värsta M-tröjan den randiga. Hörs imorgon? puss

2011-08-20 @ 21:02:13
URL: http://simoneglud.blogg.se/
frida

tjejernas hår är ju underbart!

2011-08-28 @ 21:55:25
URL: http://fridatuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious