YOU HAD ME AT HELLO

  2011-08-23 / 18:50:50 / me & my clothes /
SJAL - BIKBOK. SHORTS - SECONDHAND. SKOR - DINSKO?. VÄSKA - MQ.
Spenderade större delen av dagen i byxor i tron om att det var höst, men insåg inte förrän det var försent att det var sommarväder utomhus.. Synd. Hade inte varit tokigt att fått lite färg. Sjalen som jag har på mig är faktikt ett reaköp från nu i sommar som jag inte visat upp. Redan när jag köpte den tyckte jag att den var sådär fulsnygg och det tycker jag väl än, men till svartvitt och monokrom outfit så tycker jag att den blir lite cool och inte sådär tantig som mönstret egentligen gör den.


ida

Å så fint

2011-08-23 @ 21:24:32
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious