BLOMMOR

  2011-06-09 / 12:31:30 / inspiration /
Otroligt fin bild och cover. Tank magazine Summer 2011, av Viktor Vauthier.
 
Igår var det fullt upp hela dagen så någon uppdatering hanns inte med. Skolan, sen stan och köpa massa fina saker som ni ska få se sen. Och sen var det fest igår, och sen utgång. 48h. Riktigt kul. Alltid lika bra. Helt sinnes. Huset är dock kaos nu. Ska städa lite snabbt och sen in till stan igen. JAG TAR FAN STUDENTEN IMORGON. Vad hände? Tiden gick så sjukt snabbt! Men jag älskar det. Känns jävligt gött.

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och lämna min härliga plats här i solen på altanen. Hehe. Ciao.


Anonym

så snyggt omslag ja !

2011-06-09 @ 13:17:50
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious