RESTEN AV DITT LIV

  2011-06-28 / 14:51:03 / we can wish /


Drömväskorna samlade. Skulle tacka ja till vilken som helst. Men Celineväskan i mitten och den grå från Proenza Schouler längst upp är helt klart favoriterna. Så fina. Jag är nog faktiskt lika mycket väsktjej som skotjej.

Idag har verkligen varit en sjukt härlig dag. Har återigen bara tagit det lugnt och njutit av solen och det fina vädret. Inte tokigt. Imorgon ska jag dock ta tag i livet igen hade jag tänkt, eller iallfall göra lite mer vettiga saker än att sola hela dagarna. Men så måste man ju få njuta av sommaren ändå. Nu blir det glass och en sväng och kolla igenom vad alla webbshopar har för fint på rean. Men får ni tid över så tycker jag ni ska klicka på bloggen här nedan, där jag hittade denna bild. Den är sjukt bra. Hörs.


SOURCE: thehurtinghearts


ana

den grå från Proenza är min favorit :)

2011-06-28 @ 19:59:45
URL: http://fashionising.blogg.se/
Madeleine

Skulle dö för alla.

2011-06-28 @ 22:27:55
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious