2011.11.18

  2011-11-18 / 15:40:07 / me & my clothes /
KIMONO - BERSHKA.
Hatar att det redan börjar bli mörkt ute när klockan blir 2-3.. Så tråkigt. Jobbigt att fota då med. Men sånt man får ta. Försökte bjuda på en dagens idag. Halvbra. Har iallafall en av mina favorittröjor på mig. Blommigt oja, det är fina grejer det. Köpte den när jag var i Spanien nu i höstas. Så himla skön modell med. Bra köp. Bra affär som jag köpte den på med. Bershka. Kunde typ köpt hela affären om jag haft råd. Sick.

Ikväll blir det vin och sen utgång tror jag. Ska bara riva ut hela garderoben och hitta nått att ta på mig. Sugen på paljetter jag. Typ DESSA shorts. Ballt.


STYLE CRUSH

MENSNYGG!

2011-11-18 @ 22:27:40
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious