02.36

  2011-09-07 / 02:36:46 / me & my clothes /

Sömn är överskattat. Tydligen. Kolla bara på mina fina pigga ögon! Struntar i att klockan är långt efter sängdags och sitter här och planerar lite inlägg som jag tänkt hinna göra klart och tidsinställa till innan jag åker på fredag. Ja jag fick lite ångest över att lämna bloggen tom i en vecka eller veckor. Min lilla kärlek ju. Så för er skull så tänkte jag leva på kaffe imorgon. Men oj så mycket fint ni kommer få att kika på om jag lyckas få till detta. Annars är det rätt soft med mys-musik på spotify, en kanna te och tända ljus.

PS. Kör på den bästa beach-dieten som finns: Godis!
PS 2. Oja jag är likblek är i behov av solsemester som aldrig förr. 
PS 3. Har jag nämt att Swedish House Mafia tydligen spelar på grann-ön (aka ibiza )medans vi är i Spanien? Farligt.


ida

å låter kalas att du förinställdt!

2011-09-07 @ 07:26:42
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
nathalie

Ps 3 är verkligeb farlig. SHM är gudar

2011-09-07 @ 13:04:48
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious